Hjelp med Google annonsering?
Når en bedrift tar i bruk Google annonsering så får de tilgang til et vidt spekter av betalte annonser som kan generere fler leads og salg.
Google Ads har siden fødselen av internett vært den aller største søkemotoren der ute og blir i dag brukt av omtrent 1,7 billioner mennesker daglig. Google er såpass integrert i vårt daglige liv at Google må håndtere 75 000 søk i sekundet på en helt vanlig dag på verdensbasis. Tallene viser at mer en 90% av både B2B og B2C handel starter med et Google søk, så da gjelder det for bedrifter å være sikre på at annonsene deres på Google vises på riktig sted, til riktig folk, til en overkommelig pris og at budskapet bedriften vil få frem stemmer overens med annonsen.
Hvordan får man til dette?
Jo med Google ads.
Hva er Google Ads og hvorfor trenger jeg det?

Google Annonsering er plattformen Google har laget for å kontrollere annonsene dine på google og partner nettverkene. Google sin primæroppgave er å vise folk som søker de meste relevante svarene som mulig, så hvis du søker på et begrep eller ord og google har en nettside som passer perfekt til det så vil denne nettsiden dukke opp organisk uten å måtte betale for dette. Som oftest på
- Google så er det mange om beinet og konkurransen om å vises høyest på googles søkeresultatsider er høy.
- Hvis man da setter opp annonser i Google Ads så kan styre hvilke ord man vil vise annonser på og hvor høyt opp på søkeresultatsiden man vil være.
- Man har også muligheten til å få en god del tilleggsinformasjon og funksjoner på annonsene sine når man har betalte annonser på Google.
Trenger du hjelp med Google Ads? Ta kontakt her.