Konverteringssporing (CRO)
Konverteringssporing brukes for å identifisere hvilke hendelser som skjer på nettsiden.
CRO
Hva er konverteringssporing og hvorfor bruker bør man ha det?
Konverteringssporing brukes for å identifisere hvilke hendelser som skjer på nettsiden i form av telefonhenvendelser, mail, kontaktskjema eller andre ønskelige målsettinger. Konverteringssporing gjør at man får langt bedre resultater for å gjøre en analyse av ditt nettsted og din annonsering for å finne ut hva og hvilken annonsering som fungerer. Dermed kan man avgjøre hvilket klikk og hvilken bruker kanal som ga konverteringen..
Ved å foreta analyser og testing oppnår vi daglig bedre resultater.
Vil du vite mer om våre tjenester?
Lurer du på hva som er rett strategi for virksomheten? Benytt deg av kontaktskjemaet, så lover vi å gi deg en ærlig vurdering.
Ta kontakt idag
Bruk skjemaet for å komme i kontakt med oss