CRO

Hva er konverteringssporing og hvorfor bruker bør man ha det?

Konverteringssporing brukes for å identifisere hvilke hendelser som skjer på nettsiden i form av telefonhenvendelser, mail, kontaktskjema eller andre ønskelige målsettinger. Konverteringssporing gjør at man får langt bedre resultater for å gjøre en analyse av ditt nettsted og din annonsering for å finne ut hva og hvilken annonsering som fungerer. Dermed kan man avgjøre hvilket klikk og hvilken bruker kanal som ga konverteringen..

Ved å foreta analyser og testing oppnår vi daglig bedre resultater.

Send inn skjema i dag og kom i kontakt med våre sertifiserte eksperter

    Vil du vite mer om våre tjenester?

    Lurer du på hva som er rett strategi for virksomheten? Book et tidspunkt rett i min kalender eller benytt deg av kontaktskjema, så lover vi å gi deg en ærlig vurdering.

    morten

    Morten Rydningen
    Partner & CEO

    +47 95888337 – hei@adseo.no

    Min Kalender